Home page International

Meet Vani...

INDIA The School and Centre for the Hearing Handicapped Children
Article publié le Monday 11 November 2013.

Vani is a little deaf girl, bright, alert and just a little bit shy. She represents every Indian deaf child who is the direct beneficiary of all VAANI, Deaf Children’s Foundation’s activities.

She is our mascot.

VAANI, Deaf Children’s Foundation works with deaf children and their families in issues around childhood deafness. Our VISION is to advocate for the right of every deaf child to a full and complete life with respect and dignity.

VAANI means ‘eloquent in words, sound’. We believe that VAANI, Deaf Children’s Foundation stands for ‘sound of the soul’, and exists as a platform for deaf children and their families to make themselves heard.

Dernière mise à jour mardi 16 janvier 2018