Home page International

UNAPEDA : International Meeting

International meeting of associations of parents of deaf and hearing impaired children - franšais deutsch Espa˝ol
Article publié le Thursday 22 June 2006.
traduction : fr es de

Following a proposal by UNAPEDA, the Swiss association of parents of deaf and hearing impaired children (ASPEDA) is organising an international meeting on Saturday July 1, 2006 in Geneva.

franšais deutsch Espa˝ol

This meeting will allow those in charge of associations of parents in Belgium, France and Switzerland to meet. In addition, some other people in charge of other European associations will also participate in this meeting.

Program:

-  Welcome by Dr. Tobias Schoelly, president of the ASPEDA
-  Presentation of participating associations
-  Presentation by those with responsibility for hearing-impaired children and young adults, recent developments in our respective countries and results obtained
-  Development of common recommendations
-  What follow-up should there be from this meeting ?

UNAPEDA will be represented by a delegation of 4 people.

L'UNAPEDA est une association pluraliste, ouverte, et permet donc l'expression des diverses sensibilités sur son site. Les articles publiés engagent essentiellement leurs auteurs et ne signifient aucunement que notre association aurait, d'une quelconque manière, décidé de privilégier l'opinion qu'ils expriment au détriment de toutes les autres Nous nous réservons le droit de ne pas publier les articles en totale contradiction avec nos valeurs, diffamatoires, menašant ou que nous ne jugeons pas convenable pour quelque motif que ce soit

Dernière mise à jour Friday 18 August 2017